Detaljer

  • Søknadsfrist
    10.08.2018
  • Bedrift
    Nord-Odal kommune
  • Sted:
    SAGSTUA
  • Type arbeid:
    Lederstilling
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Bachelor
  • Arbeidserfaring:
    Påkrevet
  • Ønsket Språk:
    norsk
  • Fylke:
    HEDMARK
  • Arbeidssted:
    SAGSTUA
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    804389

100 % stilling som enhetsleder i hjemmetjenesten

Nord-Odal kommune trenger motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.

Vil du søke på en ledig stilling hos oss, må du registrere CV og sende søknaden elektronisk. Dette gjør du ved å opprette en egen brukeridentitet og et passord i det søkesystemet som kommunen bruker.

Hjemmetjenesten i Nord-Odal er oppdelt i to distrikt og har to enhetsledere. Det er nært samarbeid mellom lederne og de ansatte i begge distriktene. Hjemmetjenesten har til enhver tid ca 200 brukere og nær 60 ansatte. Det er nært samarbeid med kommunens øvrige tjenester og hver uke tverrfaglig inntaksteam. Kommunen har 2 bosentere, nylig opprettet trygghetsbolig og 2 sykehjem. Kommunen er med i velferdsteknologi program og «Det gode pasientforløp».  

Arbeidsoppgaver
Ansvar for den daglige driften av hjemmetjenesten sammen med den andre enhetslederen. Hovedansvar for oppfølging av tjenestene som gis til pasienter. Utvikle og fordele de ansattes kompetanse etter behov. Personalansvar, herunder oppfølging og utvikling av tjenesten. Medansvar for budsjett og regnskap. Delta i tjenestetildeling og saksbehandling av søknader. Bidra til godt samarbeid med øvrige samarbeidspartnere internt og eksternt.

Bakgrunn
Vi ønsker oss søkere med bakgrunn som sykepleier, fortrinnvis med ledererfaring og utdanning. Du må gjerne ha erfaring fra hjemmetjenesten og saksbehandlingskompetanse.  

Vi ser at du er løsningsorientert, har stor arbeidskapasitet og kan takle en varierende og hektisk jobb. Vi ønsker en leder som er trygg, ansvarsbevisst og med stor grad av selvstendighet i arbeidet. Du bør ha gode samarbeidsevner, kan mestre mange situasjoner og oppgaver av ulik karakter. Du må kunne ta en del «på sparket» og ha høy toleranse for stress. Gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig.  Samarbeidsevner og personlig egnethet tillegges vekt. Den som ansettes må disponere egen bil og ha førerkort.

Vi tilbyr  
Nå er det mulighet til å være med på å skape en ny hverdag i hjemmetjenesten sammen med dyktige kollegaer. Varierte og spennende arbeidsoppgaver. Hjemmetjenesten har nye flotte lokaler på Sand.
Lønn i tråd med avtaleverk. KLP pensjonsordning.

Kontaktinformasjon

Nærmere informasjon kan gis av enhetsleder Mari Melum telefon 62 97 82 22 og etatsleder Randi Standerholen 995 28 512.

Vi foretrekker elektroniske søknader, men søknader i brevs form vil også bli behandlet. Benytt referanse 18/1163.

Søknadsskjema

Ved søknad i brevs form sendes denne, vedlagt CV, vitnemål, attester og oppgitte referanser, til Nord-Odal kommune, Herredsvegen 2, 2120 Sagstua.

Søknadsfrist
10.august 2018

Nord-Odal kommune skal være en åpen organisasjon og utarbeider offentlige søkerlister etter offentleglova § 25. Opplysninger om den enkelte søker kan bli offentliggjort på søkerlista selv om en søker har bedt om unntak for offentlighet. Dersom anmodning om unntak for offentlighet ikke blir tatt til følge, vil søkeren få varsel om dette før søkerliste utarbeides.